středa, září 06, 2006

Zametáme


Dnes ráno z Verčinýho bytu odjížděl Honza Duben do Taj-Peje, brzo ráno jsme se rozloučili. Honza přispívat na blog IESabroad i s ostatníma spolužákama z IES, kteří jsou v zahraničí, jeho odkaz je i na liště "blogy kamarádů". A my jsme spali ještě dál.

Za svítání jsem si zopakoval klíčový pojmy a definice. A vyplatilo se - Na zkoušce z Matematiky II u Dr.Zeleného jsem za ně dostal 5+5 bodů. Za formulaci věty také 5 bodíků. U vět a důkazů k nim to už nebylo tak žhavý, to jsem dostal 9z15 za vlastnosti a důkaz otevřených množin a 3z20 za větu a důkaz implicitní funkce. Pořád ale chybělo 8 bodů do zaslíbenýho pass levelu, kterej je 35. Potom jsem losoval příklad na 3 implikace za 10, bohužel jsem ho poprvé vyřešil bez ohledu na zadání, kde byly další doplňující informace. Hodný pan Z. mě nechal předělat ještě i podle zadání. Jenomže to už jsem tam seděl od 10H00, ráno bez snídaně, bez vody a při předělávce s časovým limitem do 14H30 jsem mu tam nasypal spoustu děravých myšlenek. Takže by to bylo pod 8z10 bodů. Písemka za 38. Takže prd - něco stejně pořád chybělo. Přijdu zase za rok. Chtěl bych moc poděkovat Markovi, za to, že se mnou v letním semestru počítal příklady, spolubydlícímu Kamilovi, že zase rátal moje důkazy. No a taky Čendovi, protože poslední týden mě tlačil do počítání a do vět. Zejména klíčový pojmy a definice jsem dal na plnej počet díky němu. No a taky moc děkuju Verushi, že se o mě poslední dva týdny při učení príma starala a vařila abych měl co jíst. Moc dík všem.

Verčin časově omezený blog stahuju z nabídky, prohlédnout si ho ale stále můžete z tohoto příspěvku na Verusha na Maltě

Žádné komentáře: