sobota, července 07, 2007

Honba za Grálem zábavy

Šárka Pančochová, fs360, foto+barvy: Přemek Vida, AcrobatPark Štíty 2006

Následující týden mě a spolubydlícího Kabyho z Jednoty 415 můžete zahlédnout zde(WEB kamera Acrobat Parku). Vydali jsme se totiž na letní snowboard camp. Popis je v prokliku, ale pro ty, co nemaj cas na pročítání, je to prostě kurz orientace v prostoru s prknem na nohou a dopadem do vody v kempu vybudovanym Alesem Valentou a jeho rodinou po tom, co vyhral zlato na zimni OH 2002 v Salt Lake City. Valentovi (otec & syn) nasli opusteny koupaliste poblíž Šumperka, změkčili dopad (dmýcháním vzduchových bublin pod vodu), zvetsili plochu, postavili na ni mustky a zazemi (barak a hospodu). Kazdym rokem pribyva, nebo se alespon zlepsuje nejaka dalsi atrakce. Takze pro snowboardisty pribyvaji s kazdym rokem novy raily do vody, suchozemska trampolina pro nacvik flipů a backflipů se přesunula asi metr a půl pod zem, a taky přibylo beachvolejbalovy hriste. Podotykam, ze jsem az dosud jezdil na tvrdym prkne s tvrdym vazanim, se kterým se nevznasi do vzduchu, ale pouze krájí oblouky po upravenych horskych svazich. Na freestylové skoky jsem si musel prkno i boty půjčit - tímto děkuji za půjčení Kabymu a bratranci Radimovi. Sám jsem zvědavej nejen jak mi to půjde (měkký boty, měkký prkno), jak se skáče, ale taky třeba kolikrát si namelu držku?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.