neděle, května 27, 2007

Konvergence v MATi ;i={1,...,4}

Mame matiku II! Spolubydla z 415ky a drtič vět s důkazem Kaby na pisemce 43bodu a odnesl si z ustniho dvojku, moje o poznani horsi pisa - pass level 35 a za srovnavaci kriterium s dukazem na ustnim trojka. Mame velkou radost! Ve stredu vecer po Matice byla soukroma Mojito party, jeste se spolubydlicim Jardou a Jirkou Lukacem z 129ky/ČB, kterej me vysvetloval ty nejobtiznejsi vety, jako Implicitni funkce, Parc derivace, derivace slozene funkce, Lagr. multiplikatory. Hrali jsme scrabble a treba ja jsem te stavy vypil skoro 2litry, kdyz jsem se rano probudil, byl jsem sice na sve posteli, ale jeste bez periny a v obleceni z vecera. Treba expert Kaby sice vychytal nastup do betle, ale spal zase s brylema. Deviace z minulyho tydne me probudila v 5h50 a od te doby jsem ve Ctvrtek neusnul. Parada. Od ctvrtka rana KOPR (velmi velky Odpor k PRaci), fotbal ve Stromovce s kamaradama, hospoda s Verushkou (az tam jsem zaspal, a to vcetne placeni, tak ani nevim komu podekovat :)). Videl jsem v patek doma stenata. V Sobotu vytaceni medu u vcel. Do zitra sesmolit praci na International Finance, odevzdat to v Praze. Mam to ted docela naslapnuty. Takze potom jedem rano s Veruskou nach Prag. KOPR musi ustat, mam i jiny Zk. Potom jeste boj s HOSIPem (obdoba sklerosy). Gutenacht.

4 komentáře:

Mara řekl(a)...

cau vojto, gratulace na jednotu, som strasne rad ze si tu matiku dal. stretneme sa teda coskoro na jednote. ahoj

VS řekl(a)...

Zdarec Maro. Uz se tesim. V

jj řekl(a)...

Cau Vojto, sice se zpozdenim, ale i do Svedska se zprava dostala, takze gratulace !

VS řekl(a)...

Diky,Jiriku.