čtvrtek, října 23, 2008

Pozvánka do Paříže

kousky Paříže, posbírano povětšinou z lodičky

Tak je to tady! S ostatníma Erasmus studentama jsme našli společný byt. Do školy je to 30 min jak metrem tak pěšky, na kole jsem to ještě nezkusil. Poskytuje dostatečný komfort všem čtyřem. Oproti prvnímu bejváku u Vrátníka je to ovšem velký skok vzhůru. A ve srovnání s kolejema na Jednotě máme kuchyň i koupelnu jenom pro sebe a jako bonus obývák s velkým oknem na jižní stranu s výhledem na náměstí. Což mi dovoluje pozvat Vás k nám "domů", místa je dostatek, zrovna otevíráme, čekám na Vaše rezervace.

Na druhou stranu jsem tam zatím moc nepobyl. Poslední dny Vypadají tak, že vstávám před 7H, jdu do školy, na přednášky, třeba i na nějakej sport, večer kolem 20H to cíluju na večeři k vrátníkovi (mám ji předplacenou do konce měsíce) a když to vyjde tak se vracím domů kolem 23H, potkám italský Erasmáky, kteří zrovna vyráží do hospody. Když to dobře vyjde tak už v 01H jdu spát. Ráno je velká šance, že se spolu zase potkáme, když se budou z hospody vracet.

Včera jsem překládal na FR-CZ Technologickým Fóru Chambre de Commerce à Paris. Pomáhal jsem firmám z ČR navázat kontakty s firmama z FR. Schválně to píšu takhle jednostranně, protože hlavní organizátor byla česká ambasáda. Frantíci měli velkej zájem o letecký průmysl, na jednání s firmama jako Aero Vodochody nebo Evektor se dlouho čekalo. Taky bylo zajímavý potkat lidi, který jsem nikdy neviděl a kteří znají mojeho tátu, jako zástupci sléváren a svazu průmyslu. A ještě malá připomínka pro chybějící firmy: pro přežití v delším období si přečtěte Schumpetera a začněte s inovacema!

Obrázky zde. Pictures here.

1 komentář:

JK řekl(a)...

Takže ten ultra byt z fotek je opravdu tvůj? Já jsem myslel, že to byl nějaký luxury-hotel...wow!

Návštěva by stála za hřích, ale chtělo by to udělat něco hromadného... počkám na reakce Pražáků a pak se uvidí ;)

Jinak, našel jsem docela zajímavý průvodce po Paříži, třeba se ti bude hodit!
http://www.reflex.cz/Clanek32319.html