sobota, července 22, 2006

Pořádek i na blogu

Dnes večer jsem se vrátil z návštěvy u Slávky a Zdeňka v Budě. Popíšu Vám jak tam vypadal jeden den. Všechno začíná večerem - mezi osmou a devátou se vysílá krteček (kisvákond) nebo králíci, pak Evita robí bugr a plače, že nechce být ve své postýlce, nechce dřív než v 22h30 spát, musím jí říkat pohádky, už jsem povídal o perníkové chaloupce, a červené čiapočce. Lisa spí už od devíti spokojeně. Ráno 7h30 se budí první Liza, stojí v postýlce a křičí furt dokola:"MAMA, MAMA!" Většinou Zdenda ju jde posadit na záchod, pak zpět do pelechu i s mlíkem, Evita je mezitím zcela autonomní a vyleze sama z postele. Vyleze mi na zada (když ještě spím) a chce mi ukazovat jaké má šaty (v šuplíku), tak jí říkám, ať si je obleče, že se pak podívám. Potom chce ještě jednou slyšet tu stejnou rozprávku, čo bola už večer, to se jí zeptám jaký nákup měla včera Karkulka v košíku. Zdenda ju učeše, obleče a odvede do školky. Vrátí se domů, zaleze do své kukaně, kde ho až do oběda nikdo nevidí. Kromě mě, protože teď tam s ním zjišťuju počet novel klíčových zákonů v ČR/SR. Slávka ráno blbne s Lizou, dá ji spát a robí obed. Včera jsme ráno byli na tržnici, dostal jsem tam mega lángos s mega náloží šunky, smetany a sýru, to proto, že Slávka někdy v minulosti ukázala Lízu té prodavačce a ona jí za to nakládá takovýhle porce, dále pivo, koupili jsme uzený žebra, včera už Slávka uvařila uzenou polevku, dnes se těšíme na žebra. Taky jsme tam koupili 3kg višní. Včera, jako každý den, po oběde (15H) jdem pro E. do školky, Zdenda jde pro auto. Od školky jedem na Luppu, v autě jsem vyzkoušel třetí řadu sedadel a je kupodivu vcelku komfortní s pěkným výhledem kolem dokola i po vozidle, stejne jako trimac korman (řídit). Děti robí ve vodě blbiny, Evita včera chytla rákos a řízla si prst, pak nechtěla do vody, dokud nepřišel její kamarád (11 ročný IMI), to hned zapomněla na bolístku a šla se s ním potápět. Zdenda mezitím trůní na sedadlech v kufru auta a ťupe do komplu anebo čte. Slávka se vydává na plavby na druhý břeh, já zase obíhám ten povrchový písečný lom - vcera jsem dvakrát oběhnul Luppu a pokaždé úplně jiným směrem! Líza vypustila na břehu pár višňových hovínek. No a tak tam vypadá průměrný den.

Zrovna jsem dokončil posílání přísěvků na Verčin blog, psala sms, že s tím má technické potíže. Mě se sice podařilo texty, občas doplněné fotkama, odeslat, blog si ale sám určil jejich pořadí. Zároveň musím dodat, že obsáhlost menu pro posílání příspěvků závisí nejspíše na počasí, když je horko, nelze napsat ani titulek, ani vybrat falešná data. Při uploadu se mi ozval sám pan server, že má problém a že přijde inženýr a ponoří ho asi do ledu.

S blogem Malta 2006 souvisí přidání odkazu Veruša na Maltě na odkazové liště. V návaznosti na to, jsem zároveň zametl stopy po odkaze FOTBAL, příští rok už hrát nebudeme, někteří spoluhráči jedou na Sokrata, jiní se vrací domů. Posílám kvůli tomu foto týmu po jednom z posledních zápasů, těsně před vstupem do play-off ligy Hvězda. Hráči jsou odshora zleva (tak jak se čte) Pepa, Brad, Jirka, já, dole v podřepu Rozjon, Andrej, Honza a dvouapulmetrový golman Áda.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No, ako vidim, bezny den jednej beznej rodinky je naozaj ... "bezny". Uz sa tesim, ako budem vychovavat svoje tri deti, citat im cervenu ciapocku a zberat po nic visnove hovienka. Nech zije rodinny zivot. (tak na to asi este nie som pripraveny...:)

VS řekl(a)...

Cau, no, to mas tak...
Ja je taky jeste nesbiram.
V