neděle, července 02, 2006

Vakace RULEZ!

Začaly mi prázdniny, jenomže ne všechny předměty ve škole jsem stihnul před nimi, a tak musim jěště něco v září. Zejména matematiku bych si měl nacvičovat každodenně. Už jsem si vytisknul zadání příkladů a doufám, že i řešení bude mít svůj čas. Dále Mlčochovy instituce a hospodářské politiky pana Dlouhého. Verča odjela na Maltu. Kufr dorazil, mobil navždy ztracen. Já lozím po lešení. Včera měl táta další etapu oslavy svých narozenin, v poločase jsme hráli fotbal s Radimkem a se psem. Večer jsem ještě koupil pár metráků cukru pro včely a brzo ráno jsme je odvezli na chalupu. Dnešní počasí bylo rozmanité - od neúprosného horka a dusna s modrou oblohou až po chladný vítr s šedivými mračny. Takhle se to nedá. Tak snad jedno nebo druhý, ať se kurňa rozhodnou! Dále, jsem vytipovaným spolužákům z GML rozeslal sms pozývající na výlet na kole, uvidím, jak to dopadne.



Žádné komentáře: