sobota, července 15, 2006

S lešením už pryč

Dokončujeme poslední drobnosti na lešení, aby jsme ho mohli co nejdříve sundat (aby nám někdo neštípnul a neodevzdal do sběru parapety. Poslední dva dny jsem spal na trávníku. Dnes Beňa spala se mnou, ale furt se jí něco nebo někdo nelíbil a skoro každou hodinu vyběhávala pryč a furt štěkala, teď mi zrovna líže loket, třeba ve 04H00 startovala a za branou stál nějakej kořeň a hledal malý černý koťátko, to jsou mi ale věci. Od toho okamžiku ju tata vzal dovnitř, aby netropila paseku. V 6H s ní šel na raní čurání a Beňa mě jako hledala (spal jsem s hlavou ve spacáku, protože padla rosa), šlapala po mě a nohama odhrabávala spacák, šťastnou náhodou mi zůstaly obě uši, sundala jenom gumičku z vlasů, pak mě ještě musela probudit důkladným olízáním, při dalším pokusu jsem se bránil a poslepu jsem máchal rukou do míst, odkud přicházely její výpady a u toho ji častoval:,"jedeš, potvoro!"

Zdenda mi nabídl pozici research asistenta při výrobě jeho vlastní výzkumné práce, kterou spoluautoruje Janek Růžička. Budu jim prý vyhledávat data na netu. Trochu i z toho důvodu se pojedu za nima do Budy podivat. Rozepsal mi jaky bude program: Rano - vem si matiku, Dopoledne - bochame, Odpoledne - Lupa. Pobydu tam od pondeli do patku (pak zas hura na jine leseni), jedu s SA.

Včera jsem volal kamarádům, aby šli na pivo, ale ani Milan ani Kuře zase nebyli v Brně. Tak jsem v 21H šel koupit lístky na bus a pěšky si došel na Bláhovku a zpět. Dorazil jsem přesně ve 22H00 a pan vrchní zrovna rozháněl davy postávající před hospodou, kolembydlící si totiž stěžují na hluk a často přivolávaná policie většinou uděluje mastné pokuty za lidi stojící na chodníku právě jemu. Proto sbíral i krygly týpkům rovnou od huby.


Předevčírem tu měla Martina kamarádky a grilování, opekl jsem jim masa, naši se mezitím vytratili do Pegasa, vrátili se až se zavíračkou. Potom ty holky šly na rozjezd 23H39. Šli jsme s Martinou a psem je doprovodit. Pak mě napadlo jet se projet na kole, oblekl jsem dres, vzal banán a tyčinku, napustil do flašky vodu a vyjel jsem směr hlavní nádraží. Z nových sadů jsem filmoval rozjezd 24H00. Dojel jsem tam vcelku rychle, venku totiž nebyl takovej provoz a takový horko a průměrná rychlost vyšplhala téměř jako maximální teplota přes den - až k 34 km/H. Potom jsem ještě jel nahoru na Petrov a fotil ho v různých režimech, potom ještě Zelňák jsem fotil a jeste Červený kostel s JAMU a Masarykem (to bude asi Masarykovo namesti). Na nádraží jsem z jinýho místa filmoval zase rozjezd autobusů v 01H00. Trvalo jenom 30s než všech asi 30 bus§ odjelo. Pak jsem hnal domu, jel jsem až ke Slatince, jak tam u nás staví rozjezd a stihnul jsem ještě foto rozjezdovýho autobusu, bohužel v režimu kterej jsem tam nechal asi ještě od Masaryka. Takže čas uzávěrky byl nad 2s a ja s roztřepanýma rukama a ujíždějícím autobusem vytvořili slušné umělecké dílko nevelké popisovací hodnoty. Doma jsem nabral spacák a karimatku, šel jsem spát na zahradu.

2 komentáře:

Martinez řekl(a)...

Bracha, co je to LUPA (nejaka cinnost v Madarsku....?)?

VS řekl(a)...

Lupa je:
1) zvětšovací sklo

Luppa je
1) Zatopený povrchový písečný lom na severnim okraji Budapesti, navstevovany zejmena obyvateli přilehlých obcí Szentendre a Budakalász. Někteří budapešťané se tam jezdí vyřádit na vodních skůtrech, Kudrnovci vyplavat. Nutno dodat, že vodní plochy, kde jezdí skůtry a kde plave Slávka v dál jsou oddělené, nicméně občas se nějaký skůtr mihne i v té klidnější části "jezera".